lørdag den 7. februar 2015

Vinderen af et års abonnement på Maries Ideer

Det har været rigtig hyggeligt at læse alle jeres kommentarer om, hvilke håndarbejdsprojekter I har i gang derhjemme. Og på en måde rart for mig at høre, at jeg ikke er den eneste, der har rigtig mange projekter i gang på samme tid! 

Jeg har fundet en vinder af abonnementet på Maries Ideer. Jeg måtte lige slette et par kommentarer, som var indsendt flere gange. Random.org fandt frem til vinderen på helt tilfældig vis:
Bag nummer 77 gemmer sig Mette med bloggen Mellem hede og hav. Skynd dig at sende din mailadresse til mig, så du kan få abonnementet op at køre med det samme! (Min mailadresse står i bjælken til højre).

Et stort tillykke til Mette - og tak til alle jer der deltog og ville fortælle mig om jeres projekter.

The winner of my giveaway was found. One year subscription to "Maries Ideer" - a Danish crafting magazine.

1 kommentar: