torsdag den 20. marts 2014

Stempel-workshop i København

Jeg er blevet spurgt, om jeg vil afholde en stempel-workshop i Butik Flittig på Vesterbro. Kender du Butik Flittig? Det er den fineste butik med både loppefund og masser af lækre krea-sager. Fedt brevpapir fra Japan, skønne stempler, papir af den lækreste slags, tape, perler, tuscher - you name it!

Mandag d. 31. marts afholder jeg workshop i, hvordan man kan skære sine egne stempler i viskelæder. Teknikken er superenkel, så alle kan være med, men jeg vil alligevel vise dig nogle tricks, der kan gøre det nemmere for dig at komme i gang med at lave dine egne stempler.

Stempler kan bruges til alt! Med dem kan du lave dit eget gavepapir, til-og-fra-mærker, klistermærker, brevpapir, kort og sæt dem i din Smashbook for et personligt look!

Når først du har et skæresæt (som du kan købe i Butik Flittig), kan du på en billig og sjov måde lave dine egne stempler. Jeg tager min egen samling med til inspiration, og du kan også købe en lille vejledning til at tage med hjem. På selve dagen skal du ikke medbringe noget. Jeg har alt, der skal bruges for at komme i gang.

Har du fået lyst til at komme med mandag d. 31. marts, skal du blot sende mig en mail (pukhyllested@gmail.com). Det koster 300 kr. for tre timers undervisning. Vi starter kl. 18 og slutter kl. 21. Der vil være te/kaffe og kage. Adressen er Sønder Boulevard 68, Vesterbro.

I'm hosting a stamp workshop in Copenhagen March 31st. Homemade stamps can be used for many purposes - giftwrapping paper, gift tags, cards and letterwriting paper. The technique is quite simple, but I know a few tricks to make it easier and I'm showing you how on the workshop.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar