mandag den 6. maj 2013

VM i broderi



Weekenden bød på VM i broderi for mit vedkommende. Nogen egentlig placering kan man vist ikke rigtig tale om, men jeg er superglad for den sweatshirt, som jeg fik peppet op med nogle rækker af sting. Idéen har jeg fundet for meget længe siden på Pinterest og først nu har jeg fået gjort noget ved den. Enkelt og meget virkningsfuldt, og alle stingene er ret lette, så de fleste kan være med.

Du kan se den og flere broderi-idéer på mit Pinterest-board, der hedder Embroidery. Idéen med at brodere de her mønstre på sweatshirten, kommer fra Tambouille, og der kan du se flere billeder af, hvordan man laver sin egen trøje med cool broderi.

This weekend I spent some time embroidering. I made a few stitches on a simple sweatshirt, and I'm really satisfied with the result. The idea came from Pinterest a long time ago, but I didn't have the time to try it out until now. This idea (and loads of other cool embroidery projects) can be found on my board "Embroidery". This idea came from Tambouille, and there are some pictures showing you how to. 

3 kommentarer:

  1. Det er da en super fin ide :)

    SvarSlet
  2. Cool... Tror jeg har en del t-shirts der godt kunne trænge til noget pift :)

    SvarSlet