torsdag den 31. januar 2013

Guirlande med granny squares

Måske så du de fine små garnnøgler, jeg viste i går? Min idé med dem var der med det samme, jeg stod med dem i hånden. De skulle blive til en guirlande i glade farver. Du kan hækle oldemorfirkanter efter opskriften her. Garnnøglerne kan købes her. Jeg får desværre ikke procenter af salget, men jeg kan lære dig at hækle oldemorfirkanter på søndag på Alt om Håndarbejdes kreative messe. Jeg håber vi ses.

Did you see the small skeins of yarn I showed yesterday? I had this idea when I first saw them. I wanted to make a bunting in happy colours. You can find a pattern for granny squares here, and you can buy the small skeins here.   

8 kommentarer:

  1. Tak - igen - for inspiration!

    Grand ma firkanter er stort set det eneste jeg kan hækle, så jeg kan jo også lave en hæklet flagranke!!
    Jeg kan ikke lave trekanter!!

    God dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme! Ja, så må du da i gang:)

      God fornøjelse, Puk

      Slet
  2. SÅ fint, Puk!
    God weekend.
    Kh. Tina

    SvarSlet
  3. Svar
    1. Mange tak til begge dele:)
      Kh Puk

      Slet
  4. Ciao Puck
    bella ghirlanda anche per festeggiare i compleanni
    A presto Bruna

    SvarSlet