fredag den 9. november 2012

Splitfigurer



En ræv og et egern. På tysk hedder de "Stabfiguren" - har  vi et ord for det på dansk? De er samlet med sådan nogle splitter, som man lukker kuverter med. Vi kan jo også bare kalde dem "splitfigurer".

Jeg har fået mange kommentarer for dem på Instagram og her på bloggen. Den ene kan vindes i min giveaway, som jeg finder vinderen af i morgen. Den anden er sendt af sted til Giova i Holland. Jeg synes, de er søde, og Sylvester og jeg har været i gang med at lave vores egne. Dem viser jeg måske også frem:)

A fox and a squirrel. In German they are called "Stabfiguren". I don't know the name for them in Danish or in English. Do you?

A lot of people commented on the animals, both on Instagram and here on the blog. You can win the squirrel in my giveaway. The fox is now living with Giova. My son, Sylvester, and I made our own animals, that can move. I might show them to you later:)

1 kommentar: