mandag den 29. oktober 2012

Hygge med princip!


Som flere andre bloggere har jeg fået tilsendt nogle produkter fra princip! Der var lovning om et "hyggekit", og det lød jo godt. Vi har endnu ikke nået at afprøve det hele, men chokolade-smørepålægget (nutella i folkemunde) faldt i rigtig god jord herhjemme. Min ældste søn elsker den "rigtige" Nutella, så jeg var spændt på, om han kunne smage, at der i princip!s smørepålæg er lagt vægt på, at der skal mere smag og derfor mere kakao i. Det kunne han! Og med mors hjemmebagte gulerodsboller under, er det bare en perfekt hyggespise.

Vi har haft gæster hele weekenden og også her blev smørepålægget rost. En veninde og jeg tog en kop Earl Grey, da hun er te-drikker, og jeg ville gøre hende selskab, selvom jeg er inkarneret kaffedrikker. Normalt køber jeg ikke Earl Grey, da jeg synes det kan være et lidt kedeligt bekendtskab. Denne overraskede positivt, og jeg behøvede ikke sukker og mælk i, som jeg ellers plejer med andre teer.

Til gode har jeg at prøve kaffebønnerne, som skal en tur igennem vores elektriske kaffemølle og flere af de andre gode ting...

I've tried some products from princip! The chocolate spread is really good with an intense taste of cocoa. Earl Grey tea is normally not one of my favourites, but this one is really tasty. Looking forward to trying the rest of the products.

5 kommentarer:

  1. Dejlig pakke!
    Princip laver nogle gode ting, jeg kan fx. anbefale deres creme brûlee :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den har jeg ikke smagt, men det lyder godt!

      Slet
  2. Det ser hyggeligt ud. Det får mig til at tænke på at jeg snart skal have lavet chokoladesmørelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hjemmelavet stikker selvfølgelig den fra princip!

      Slet
  3. Hei på deg! Du har en flott blogg som jeg stadig svinger innom. Du har derfor fått en utmerkelse på min blogg. Del gjerne videre! : )

    SvarSlet