tirsdag den 23. oktober 2012

Et magasin til kreative forældre




I Berlin nyder jeg det store udvalg af udenlandske magasiner. Denne gang faldt jeg over "Kleinformat" - et blad jeg ikke havde set før. Det er spækket med fine shoppingtips til børn og deres forældre. Der er boligreportager fra lækre hjem og masser af kreative idéer. Lige et blad til min smag. Og så er det i halv størrelse af et almindeligt magasin, så det passer lige i tasken. Forsiden er fuld af små billeder af ting fra fine butikker, og billederne er lavet til klistermærker - det er toptjekket! Prisen er 4,90 Euro, så alle kan være med.

In Berlin I allways look for foreign magazines. This time I found "Kleinformat" - a magazine for creative parents. It has a lot of nice shopping tips, pictures of lovely homes and a lot of crafting ideas. Just a magazine for me! It's half the size of an ordinary magazine, so it fits nicely in your bag. The front page is full of cute pictures from small shops, and the pictures are stickers you can use - such a cool idea! The prize is good too - 4,90 Euro. 

2 kommentarer:

  1. ihh hvor jeg også hamstrede magasiner sidst jeg var udenlands.
    Der er så mange fede af slagsen - nogle af dem er næsten små bøger.

    Jeg tager dem jævnligt frem og nyder både dem og tanken om den gode tur.

    RikkeRøjkjær

    SvarSlet
  2. THank you sooo much for your nice words!!
    I have to admit it is still blushing my cheeks to see where my little magazine pops up!
    Hope you enjoy!
    Best,
    Dolores

    SvarSlet