mandag den 24. september 2012

Hækling for mænd

Det giver helt sikkert street credit hos drengene, når man hækler et dødningehoved! Herhjemme var jeg svært populær, da jeg var færdig med denne "dødskalle" hæklet efter opskrift i "Virkat för män", som jeg lige har købt.

Begge drenge ville gerne have et til værelset, og min mand mente, at det skulle hænge i forruden på bilen!

It gave me a lot of street credit from the boys, when I finished this skull. The pattern is from "Virkat för män" by Theo Sundh. I bought the book a couple of days ago.

Both of my sons want one for their rooms, and my husband thought it would look good in the front window of the car!

6 kommentarer:

  1. wauw, den er sej.Supergod idé.

    SvarSlet
  2. Haha hvor er de mænd hjemme hos dig bare søde :-)

    SvarSlet
  3. Way to go with the boys!! It is the only way when there is a 3:1 ratio!!

    SvarSlet
  4. hold nu op! hvor er den sej! min datter ville elske den. Den bog skal jeg da vist oss´ have fingerne i ... ... TIL LYKKE med resultatet - Lisette

    SvarSlet