torsdag den 17. maj 2012

Stilleben

Så rydder man lidt op, fordi alt roder, og så ser de ting der bare så skønne ud...


Stilleben kan jo være flere ting... Lige nu er manden og jeg ved at pakke. Vi skal på kærestetur til Odense. Det bliver superdejligt at have tid til kaffe og avis om morgenen. Kunstudstillinger, biograffilm, mørke øl og chips i sengen. Min mor passer drengene, så jeg er sikker på, at denne forlængede weekend giver mulighed for lidt stilleben;-)


Hav en rar Kristi Himmelfartsferie - hvis du også er så heldig.


Stilleben on my desk and for the weekend. My mother is taking care of the boys, and my husband and I are going away a couple of days to see art, drink coffee and beer, watch films and lots of other nice things in Odense.


Have a nice weekend!

6 kommentarer:

  1. Ja, det er dejligt at finde skønheden i de små ting! God kærestetur:)

    SvarSlet
  2. Jeg gir kaffe, hvis I kommer til at dreje om Pilevangen 32 :)

    SvarSlet
  3. Hav en fantastisk miniferie! Det kan da kun blive godt med de ting I har planlagt/eller som kommer dumpende spontant!

    SvarSlet
  4. Hvor skønt.. Ha' en dejlig miniferie :)

    SvarSlet
  5. ååårhh bare det var mig.
    Ha en fornøjelig tur.

    SvarSlet
  6. Tillad mig at anbefale "De tre musketerer" På Odense Teater, fredag 1930, lørdag 1600. Det er sublimt!

    SvarSlet