søndag den 4. december 2011

Vinderne af adventsgiveaway #1

Glædelig 2. søndag i advent! Vinderne af min giveaway fra sidste søndag er nu trukket - af min søde mor - som jeg har tilbragt weekenden hos. 


Disse fire kvinder er de heldige:


Fru Christensen
Dyveke
Susan Durup
*lume*

Send mig jeres adresser til mig på mail STRAKS - så stagerne kan blive sendt af sted til jer.
STORT TILLYKKE!
Og tak til alle jer der var med - kig ind hver søndag i advent - der er flere gaver på højkant!


Lige nu kan du vinde den skønneste håndarbejdsbog.

4 kommentarer:

  1. Tillykke til vinderne. æv fordi det ikke var mig.

    God søndag til jer alle.

    kh. Lis

    SvarSlet
  2. Øv, øv øv, men stort tillykke til vinderne.
    Havde ellers lige set den stå på mit spisebord.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke til vinderne -- Så håber jeg julemanden kommer med lysestagen

    SvarSlet
  4. Juhuu..sender straks en mail

    SvarSlet