torsdag den 17. november 2011

Liveblogging fra Danish Entrepeneurship Award 2011

Hos Lis og jeg kan man lave smykker i krympeplast og hækle små ting

Der har været run på hele dagen

Her en færdig pencil sweater - og en stolt ejer:)

Frisk fyr lærer at hækle

Dyb koncentration!

En pige hækler en kugle

Kuglen i neon bliver til en fed nøglering

Endnu en stolt hækler!

Produktet er en nøglering - hæklet af en pige fra 7. klasse, der aldrig havde prøvet at hækle før!

Mødte en gammel kollega, der også kunne lokkes til at hækle

Zpagetti-garnet prøves af. Der hækles en brødkurv

Og min søde kompagnon i dag - Lis

Hold da fast, hvor har vi travlt! Det der med at liveblogge er lidt svært, når der står ti piger i kø for at lære at hækle eller lave smykker i krympeplast.

Så en hurtig hilsen med billeddokumentation fra Odense Kongrescenter. Og mig tilbage til de flittige unge mennesker!

4 kommentarer:

  1. Men hold da op, det ser HYGGE ud.

    SvarSlet
  2. Ej en fed dag i må ha haft... Det er da lykken at de unge vil være med synes jeg.. Kanon gode billeder af rå hygge...
    KH Iben

    SvarSlet
  3. Kæft hvor fedt :)
    Tænk at sådan nogle fantastiske ting foregår i min by, alt imens jeg sidder helt intet anende på skolebænken :p

    SvarSlet
  4. Grineren, den ene af pigerne er en af mine elever :-)

    SvarSlet