fredag den 7. oktober 2011

Her bor jeg

"House of love" - har manden skrevet foran hoveddøren. Er han bare dejlig eller hvad?
"Love you Mor" - har yngste søn, Sylvester, skrevet ved siden af.


Jeg er omgivet af kærlighed. Jeg bor i Kærlighedens Hus. Jeg har den mest fantastiske mand og de skønneste børn. Jeg får masser af kys og kram hver dag. Jeg føler mig elsket.


Lige nu er det nat. De sover alle tre. Her sidder jeg og filosoferer - og tuder lidt.
I morgen drager jeg til Århus for at arbejde på min drøm. Jeg må undvære manden og drengene indtil søndag. Det gør lidt nas, men jeg har jo selv valgt det.
Uden drømme var jeg ikke Puk. Og uden mine drenge og Jesper kunne jeg ikke drømme. Giver det mening for andre end mig selv?


Jeg føler mig bare så utrolig heldig.

6 kommentarer:

  1. Gulp..Klump i halsen :-)
    De elsker dig for den du er og det er en gave.

    SvarSlet
  2. Åårrh, kærlighed er godt... Og det er dejligt at stoppe op og glædes af hinanden.

    SvarSlet
  3. Fantastisk.... :) Det gjorde mig glad at se...

    SvarSlet
  4. Hatten a' for at du overkommer så meget -og savner på samme tid. Men så mærker man også dybden af kærligheden :-)

    SvarSlet
  5. Du ER heldig!
    Lykke til med drømmen.

    SvarSlet