mandag den 30. maj 2011

Snakker med mig selv

I dag skal blive en god dag, synes du ikke?
Jeg prøver at gøre det til en dejlig dag.
Er bare lidt træt.
Og mit hoved er fyldt med tanker.
Og jeg arbejdede hele dagen i går.
I går var en god dag.
Det bliver i dag også!


A conversation with myself:
Today is going to be a good day, don't you think so?
I'll try to make it a good day.
I'm just a little bit tired.
And my head is filled with speculations.
And I worked all day long yesterday.
Yesterday was a good day.
So will today!

7 kommentarer:

  1. God dag til dig søde Puk!!!!!!!

    SvarSlet
  2. Hvis du beslutter, at i dag også bliver god, så er det det den bliver.

    SvarSlet
  3. Det hjælper jo altid lidt at have fede sko på :-)

    SvarSlet
  4. Og det blev en god dag!

    SvarSlet
  5. Var du nissepigen Puk eller Minnie Mouse i dag?

    SvarSlet
  6. ah, jeg må ta en slik prat med meg selv i dg tror jeg.....
    takk!
    (og de blomsterne kjente jeg igjen fra Københavngresset).
    klem

    SvarSlet
  7. Marie: Jeg var mere citygirl møder business møder neon...

    Rina: Blomsterne hedder bellis (ligesom vores kat) eller tusindfryd

    SvarSlet