fredag den 22. april 2011

Forberedelser

Jeg laver papirsposer klar til forårsmarkedet. Så kan mine kunder få deres indkøb i en lille pose med stempel.

Jeg har fundet nogle fine, gamle poser, som har et gråt mønster, som et køkkenbord fra 1950'erne. De får lige et stempel, så man kan se, hvor posen kommer fra. Stemplet har jeg selv tegnet - Anna Wilhelm har lavet det til mig.

Making som preparations for a crafting fair where I'm going to sell some of my handmade things in May. Paper bags with stamps made by Anna Wilhelm.

10 kommentarer:

  1. Iihh hvor ser det fint ud :) Rigtig sød idé!

    SvarSlet
  2. Jeg er ny her, hvad skal du sælge?

    Det er et rigtig fint logo du har! Det ser meget prof ud :)

    SvarSlet
  3. Flotte poser, og dit logo er bare super godt.

    SvarSlet
  4. Fed ide. Det kommer bestemt ikke til at gøre købsoplevelsen ringere - eller købelysten for den sags skyld.

    SvarSlet
  5. De ser rigtig fine ud- glæder mig sådan til det marked

    SvarSlet
  6. Jenny: Jeg laver mange hæklede ting, og til forårsmarkedet skal jeg også sælge noget porcelæn, jeg har dekoreret. Der bliver også nogle helt nye halskæder og strikkede sløjfer. Hvis du følger med her, kan du se flere ting:) Og måske kommer du til markedet i Odense?
    Kh Puk

    SvarSlet
  7. Jamen den pose er da for fin !!!

    SvarSlet
  8. Så fint Puk! :o)
    Hvor har du fået lavet dit stempel henne?

    SvarSlet
  9. Frk. Nielsen: Følg linket. Det er Anna Wilhelm, der har en shop på Etsy. Man skriver bare en mail til hende og siger, hvad man gerne vil have hende til at lave. Hun er hurtig til at lave stemplet og sende det.

    SvarSlet
  10. Ahh sorry... Og indrømmet, jeg kiggede mest billeder denne gang :oP
    Tusind tak for hjælpen!

    SvarSlet