tirsdag den 22. februar 2011

Hvis du trænger til lidt farve på en grå dag, så kig her

Et lille lyserødt tema fra ferien på Tenerife. Hello Kitty jordbærmælk - sikke noget stads... Selvfølgelig elskede drengene det; moren var mest vild med flasken...

Kaktus i blomst. Overalt var der de mest vidunderlige farver. Foråret var rigtig i gang. Disse kaktus får også frugter - kaktusfigner - som indimellem kan fås herhjemme. De smager fantastisk.

En smuk rosa blæksprutte. Til salg i supermarkedet for 3,10 €. Det kunne jeg desværre ikke lokke drengene til at spise til aftensmad.

Blomsterflor. Jeg er lidt usikker på om den store busk er en nerie. Det er du måske også ligeglad med, men flotte var de, og det er en fryd for øjet med alle disse farver.

Vigtige redskaber - hæklenål, saks, garn, dagbog og tusser i det skønneste penalhus fra Christinas hånd. Min garnpose er en dejlig sag med neonpink kløvere fra Hollys.
Under hele vores ophold på Tenerife skrev vi (jeg) dagbog. Sylvester på 6 tegnede den fine vignet som starten på afsnittet om vores ferie. 

Et par lyserøde glimt på en grå, hvid og brun tirsdag. Og så glemte jeg endda at tage et billede af den lille dåse med vaseline, jeg købte, og uret har du nok allerede set. 
Håber du selv har fået lidt farve for øjnene i dag...?

3 kommentarer:

  1. Den store busk er vist en Bourgonvilla... Skønt ser det ud... :o)

    SvarSlet
  2. Det er helt sikkert en bourgainvillia, den er bare ikke særlig god til det danske klima :o(
    Fine rosa ting, selv sprutteputten er fin!

    SvarSlet