lørdag den 17. juli 2010

Provence i Århus

Man skulle tro, jeg var taget sydpå...

Fine skulpturer i en gårdhave

 Oliventræer og et skønt sted at spise sin morgenmad


Men jeg er "bare" i Århus, og denne gård ligger ved Fredens Torv. Det er faktisk et hotel, der hedder Villa Provence, og man forstår jo godt navnet, når man ser de omgivelser. Nej, hvor et skønt sted. Men vi er så heldige at bo lige om hjørnet i Fiskergade i min fasters dejlige lejlighed. Nyder Århus, og i morgen går turen på loppemarked ved Ingerslev Boulevard - håber at gøre nogle gode fund, som jeg kan vise jer senere:)

Visiting Aarhus these days. This beautiful yard is a hotel called Villa Provence. Would love to eat my breakfast there, but I'm lucky enough to be staying in my aunt's flat just around the corner.

3 kommentarer:

  1. Ih, det er jo faktisk min gamle arbejdsplads :) Og jeg kan så lige fortælle at værelserne, specielt dem i hovedbygningen, er SÅ vidunderligt indrettet - priserne ligger i den gode ende, men det er virkelig et besøg værd og så er morgenmaden helt unik - med lækre, lækre delikatesser :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Ingerslev Boulevard er helt sikkert et besøg værd, god fornøjelse.

    SvarSlet