fredag den 16. april 2010

En ny skammel i huset


I husker måske indlægget om et nyt betræk til en gammel skammel... Ellers er det her. Nu har jeg endelig fået hæklet oldemorfirkanterne sammen og monteret betrækket på skamlen. Jeg er meget godt tilfreds med resultatet.


Den tager sig flot ud i solen... Nu mangler jeg bare sommerhuset til at sætte den i;-)
Skal du selv i gang med et hæklet betræk og mangler inspiration, kan du kigge her, hvor de også kan købes for en pæn sum penge, eller på min første skammel, som du finder her.

Rigtig god weekend og god hækling!

My new stool would look rather nice in a summer house by the beach. Check the links above for more stool inspiration. Have a nice weekend:)

6 kommentarer:

  1. Så fin ! Håber du snart får sommerhuset :-)
    Men den ville nu også passe i mit hjem :-)

    SvarSlet
  2. Dejlig skammel. Super at oldemorfirkanter er kommet tilbage.

    Kh
    Monika

    SvarSlet
  3. Nøj! Hvor er den sød.
    Og helt vildt søde ting du ellers laver ;)
    Ha' en dejlig weekend.

    SvarSlet
  4. Hej Puk...
    Fin skammel... :))
    Kig lige ind til mig..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  5. Losarinas mor: Sommerhuset er bare en drøm:) Vi har rigeligt med vores store hus og vores dejlige have. Skamlen passer også fint ind her, men fint at høre, at den også ville passe ind hos dig.

    Monika Grøndal: Tak. Ja, det er skønt:)

    Kristine: Tusind tak! Og en dejlig weekend til dig:)

    Rakel: Tak. Jeg kigger ind forbi.

    SvarSlet