fredag den 11. december 2009

VINDERNE ER...

Jeg var jo til eksamen i går, og det gik så fint. Fik denne smukke buket af min mand, da vi mødtes bagefter. Åh, hvor dejligt at eksamen nu er overstået. Så lovede jeg at trække vinderne af min giveaway, når jeg var færdig med eksamen, og det var blevet fredag:

Som det fremgår, blev Bettina og Frk. Evigglad de heldige vindere. Vil I lige skrive jeres adresser til mig, så jeg kan sende tørklæderne til jer?
Tak til alle, der havde lyst til at være med. Det varer ikke længe før næste gave sættes på højkant, så STAY TUNED!

7 kommentarer:

  1. Tillykke med eksamen ! Og smukke roser :-)

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med eksamen! Og til de heldige vindere :-)
    God weekend.

    SvarSlet
  3. Ja tillykke med eksamen og sikke nogen smukke roser fra manden din.. og halløj altså ved ikke lige hvad der sker for mit horoskop her i dec, for jeg har altså bare været heldig gang på gang!! Kan slet ikke fatte det! Men ihhh hvor er jeg glad, sender dig en mail :)

    Rigtig god weekend..

    Kh Maria

    SvarSlet
  4. tillykke tillykke med eksamen:)
    -Og også tillykke til de heldige kartofler:)

    SvarSlet
  5. Tak for det:-)

    Frk. Evigglad: Har du sendt en mail?
    Min mailadresse er:
    pukhyllested@gmail.com

    KH Puk

    SvarSlet
  6. hej.

    Vi har tagget dig i en blogleg der hedder 3 ting.
    se mere på vores blog www.estinguellas.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hejsa

    Jeg ville bare lige høre om du havde fået min adresse, for jeg vandt et tørklæde hos dig..
    På forhånd tak

    Bettina :-)

    SvarSlet