torsdag den 3. december 2009

En pakke til mig:)

Humøret i dag er under nul, men jeg blev alligevel opmuntret, da jeg så en pakke til mig i postkassen. Den var fra Ingela P. Arrhenius, som jeg har nævnt for jer nogle gange. Her skal I få at se, hvad der var i den dejlige pakke:

Et stort stykke papir til at binde bøger ind med eller pakken en gave ind i

To seje nøgleringe

Smukke julekort med supersøde motiver, som Ingela har tegnet for det svenske postvæsen. Tænk engang, i Sverige får de disse fede julekort gratis, når de køber julemærker! Klik på billedet, hvis du vil se det større.

Og så denne lille bog med overlækre tegninger, som Ingela blev inspireret til på en tur til Bologna.
Jeg kan slet ikke udtrykke min glæde med ord. Det betyder så meget, at et andet menneske, som jeg beundrer for hendes design, sender mig en sådan gave fyldt med dejlige ting og på den måde fik mit humør vendt lidt...

Ingela og jeg aftalte denne design exchange på mail, og jeg har selvfølgelig også sendt noget til hende. Det må I vente med at se, for hun skal jo selv åbne sin pakke først og blive overrasket. Håber hun bliver lige så glad for min gave som jeg blev for hendes:)

5 kommentarer:

  1. De er nu flinke, de svenskere:)

    Lækre sager!

    SvarSlet
  2. Hvilken gave !
    Og dejligt den kom, lige da du allermest trængte til noget glæde og opmuntring :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle flotte designs. Og så lige, da du havde behov.

    SvarSlet
  4. WAUW, nu har Ingela lavet et link til mig fra hendes side. Tjek det ud.
    http://www.ingelaparrhenius.com/archives/gift-from-puk

    SvarSlet